Patarimai ir konsultacijos (I-V 08-18val.): 8 (700) 44947

Mano krepšelis: 0 Vnt
Viso suma: 0,00 €
Krepšelis
 
Naujienos

Kaip suprasti ES padangų žymėjimą?

 

ES padangų žymėjimas
Nuo 2012 m. lapkričio 1 d. įvestas padangų ženklimas ES, vartotojui suteikia informaciją apie 3 pagrindines padangos savybes: sukibimo su šlapia kelio danga efektyvumą, degalų sąnaudas ir išorinį riedėjimo triukšmo lygį.

 

Kuro ekonomija

 

Kuro ekonomika           

Nuo padangų pasipriešinimo riedėjimui priklauso net iki 20 % visų degalų sąnaudų. Kitaip tariant, nuo padangų pasipriešinimo riedėjimui priklauso, kiek energijos padangos sunaudos nuvažiuodamos tam tikrą atstumą. Padangai riedant, ji deformuojasi ir šilumos forma netenka energijos. Kuo didesnė deformacija, tuo didesnis pasipriešinimas riedėjimui, o tuo pačiu didesnės ir kuro sąnaudos. Jei jūsų padangos pasižymi mažu pasipriešinimu riedėjimui, tai ir kuro sąnaudos bus mažesnės.

 

Pagal naująjį ES padangų ženklinimą, žymėjimas „A“ reiškia, kad padanga pasižymi didžiausia kuro ekonomija, o „G“ – mažiausia. Žymėjimas „D“ nenaudojamas lengvųjų automobilių padangų efektyvumo vertinime.

    
     

Ar žinojote, kad pasirinkus A klasės padangas vietoj G klasės įmanoma sutaupyti iki 7,5 % degalų? Tai reiškia apie 6 litrus 1000 km.

Kuro ekonomika

Sukibimas su šlapia kelio danga

  Sukibimas su šlapia kelio danga
      

 

Sukibimas su šlapia kelio danga yra vienas iš pagrindinių ir svarbiausių padangos saugumo rodiklių, todėl renkantis padangas būtina į tai atsižvelgti.

 

Sukibimas su šlapia kelio danga pagal naująjį ES padangų ženklinimą vertinamas A-F skale:

 „A“- aukčiausias sukibimo su šlapia kelio danga lygis;

 „F“- žemiausias sukibimo su šlapia kelio danga lygis;

 „D“ ir „G“ žymėjimas nenaudojamas lengvųjų automobilių padangų vertinime.

             
     

Ar žinojote, kad važiuojant 80 km/h greičiu ir staigiai stabdant ant šlapios kelio dangos, A klasės padangos sustabdys 18 metrų greičiau nei F klasės padangos?

Sukibimas su šlapia kelio danga

Padangų triukšmo lygis

   Triukšmo lygis
  

 

 

Automobilių keliamas  triukšmas ir važiavimo komfortas priklauso nuo padangų. Išorinis padangų triukšmo lygis matuojamas ir žymimas decibelais (dB) ir skirtomas į 3 lygius (palyginti su Europos padangų išorinio triukšmo lygiais, kurie bus įvesti iki 2016 m.) 

     

Triukšmo lygis
Išorinio padangų triušmo lygiai:

1 juoda garso banga – tylios padangos, triukšmo lygis yra bent 3 dB mažesnis už būsimą ES teisės aktuose nustatytą triukšmo ribą.

2 juodos garso bangos –vidutinio  triušmingumo padangos, triukšmo lygis atitinka būsimą ES teisės aktuose nustatytą ribą.

3 juodos garso bangos-  triukšmingos padangos, triukšmo lygis yra didesnis už būsimą ES teisės aktuose nustatytą ribą



 



Visos naujienos